Randers City får ny identitet

I Randers City har vi satset stort og indgået et samarbejde med Buchs, om at skabe og udvikle en ny identitet til foreningen. 
Randers City har derfor brugt corona pandemien, til at kigge ind af for at se, om vi var der, hvor vi ønskede at være. 

Og hvad er det så vi egentlig ønsker at være?
Vores vision er at bidrage til et stærkt fællesskab imellem butikker, kunder, borgere og byen som helhed.
Vi er kommet frem til, at for os handler netop det, om at have alle i centrum, være mangfoldige og have fokus på det lokale. 

Vores nye image og identitet vil derfor sætte alle i centrum!  

Image og identitet 
Vores nye image og identitet skal derfor foruden at rumme det personlige, det nære og lokale også præsentere foreningen mere professionelt og lækkert. 
Derfor har vi i den forbindelse også valgt, i samarbejde med Sidewalk, at udvikle en ny hjemmeside, som bl.a. indeholder en blog omkring nyheder i Randers City, synliggørelse af alle byens medlemmer samt hvor du kan købe og bruge dit gavekort og hvad du kan opleve i byen.

Vi vil inden længe rulle hele vores nye image ud i Randers City.